Záruka a servis
Záruka a prodloužená záruka
Hodinky
Na všechny námi prodané hodinky poskytujeme záruku a záruční servis (ve spolupráci s autorizovanými servisy daných značek).
- Jelikož našim hodinkám věříme, doba záruky je u nás prodloužená na 5 let (vztahuje se na nákupy provedené od 25. 10. 2018). Při nákupu u nás máte tedy klasickou 2letou záruku + 3 roky navíc (prodloužená záruka se vztahuje pouze na výrobní vady stroje a jeho chod).
- Nevztahuje se na vady stroje spojené s mechanickým poškozením, jako je například poškození hodinek pádem, nárazy, nevhodným používáním, neodborným zásahem či vniknutím vlhkosti.
- Prodloužená záruka se nevztahuje na produkty značky Garmin, Suunto a Tissot Touch Collection.
- Záruka je vždy mezinárodní a můžete ji tak uplatnit kdekoliv ve světě. Jediné co k ní potřebujete, je záruční list námi vystavený a potvrzený.
- Po dobu trvání zákonné dvouleté záruky (nebo záruky výrobce, která může být i delší) smí veškeré opravy včetně výměny baterie provádět pouze autorizovaný servis dané značky (nebo servis Helveti). Jakýkoliv jiný zásah do hodinek jinde než v autorizovaném servise dané značky, nebo servisu Helveti, se bere jako porušení záručních podmínek a může být vyhodnocen jako neodborný zásah.
- Prodloužená záruka začíná po uplynutí zákonné záruky, případně po uplynutí záruky poskytované výrobcem (ta může být v některých případech delší, než 2 roky). V případě uplatnění prodloužené záruky je vždy nutné opravu řešit přímo se servisem Helveti. Jakýkoliv jiný zásah do hodinek jinde, než v servisu Helveti, se bere jako porušení záručních podmínek a může být vyhodnocen jako neodborný zásah.
- Výměna baterie je v prodloužené záruce již placená a doporučujeme jí provádět prostřednictvím servisu Helveti.
- U prodloužené záruky již neplatí 30 denní zákonná lhůta na vyřízení opravy.
Pozn.: Záruka na baterii je vždy stejná jakou poskytuje výrobce (1-3 roky).
Luxusní pera
- Na luxusní pera značek Parker, Waterman a Lamy, tj. pera uvedených značek nad 1500 Kč, také poskytujeme prodlouženou záruku 5 let.
- Tato záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Nevztahuje se na vady vzniklé mechanickým poškozením – například vlivem pádu nebo nevhodným použitím, a na opotřebení vzniklé běžným užíváním.
Pozn.: Na další produkty z kategorie "Ostatní" poskytujeme standardní 2letou záruku.
Pozáruční servis
Rádi pro vás také zařídíme pozáruční servis.
Na počkání (dle aktuálního vytížení) | |
---|---|
Výměna baterie: | 250 Kč |
Tlaková zkouška vodotěsnosti hodinek (10 Bar): | 200 Kč i |
Tlaková zkouška vodotěsnosti hodinek (5 Bar): | 100 Kč i |
Výměna těsnění (dýnko, korunka): | od 150 Kč |
Zkrácení ocelového náramku: | 190 Kč i |
Výměna řemínku: | 150 Kč |
Výměna stěžejky: | 100 Kč |
Do 1-2 dní | |
Gravírování (hodinky/pera): | 790 Kč / 390 Kč |
Do týdne | |
Čištění náramku ultrazvukem: | 590 Kč i |
Lepení indexu, nasazení ruček: | od 390 Kč i |
Připravujeme | |
Čištění ciferníku: | od 250 Kč i |
* Další hodinářské práce dle domluvy.
Rádi pro vás také zařídíme pozáruční servis. Případně můžeme předat kontakty na autorizovaný servis vaší značky.
V každém případě náš můžete kontaktovat nebo hodinky osobně donést do naší provozovny.
Gravírovat lze nejčastěji dýnko hodinek a sponu kovového náramku. Gravírování lze umístit i na luxusní pera z naší nabídky (označeny štítkem "LZE GRAVÍROVAT"). Více informací najdete ZDE.
Vše o nákupu
- Vezeme hodinky
- Poradna
- Jak u nás nakupovat
- Jak vybrat hodinky
- Proč si koupit hodinky právě u nás
- Často kladené dotazy
- Doprava
- Platba
- Garance hodinek (pojištění)
- Garance originality
- Videoprohlídka hodinek
- Jak balíme hodinky
- Hodinky na splátky
- Gravírování
- Šedý dovoz hodinek
- Hromadná objednávka
- Záruka a servis
- Obchodní podmínky
- Ochrana osobních údajů
- Změny v objednávce
- Vrácení hodinek do 3 měsíců
- Reklamace
- Zpětná zásilka zdarma
- Sledovat stav objednávky
- Tax Free
- Zákazníci nás mají rádi
Potřebujete radu? Obraťte se na specialistu

Jiří Štencek
+420 774 272 737
Po-Pá 9-19
So-Ne 10-15
info@helveti.cz