Reklamace
V případě, že hodinky nefungují, jak mají, tak nás neváhejte kontaktovat. My Vám poradíme, zdali se jedná o důvod k reklamaci.
Samotnou reklamaci je možné vyřídit dvojím způsobem. Buď můžete hodinky zanést do naší provozovny v Praze Karlíně a my za Vás reklamaci vyřídíme, nebo můžete hodinky zaslat poštou na adresu autorizovaného servisu. Zde je výhodou, že reklamace bude vyřízena cca o týden dříve.
Adresa pro osobní doručení hodinek:
Helveti s.r.o.
Vítkova 8
186 00 Praha 8 – Karlín
(více v kontaktech)
Adresa autorizovaného servisu:
Na vyžádání Vám poskytnete adresy konkrétních značek a jejich kontakty.
K hodinkám stačí přibalit záruční list (knížečka přiložená v krabičce s hodinkami), dopis s popisem závady a kontaktní informace. Při zaslání hodinek poštou doporučujeme hodinky vhodně zabalit a balík pojistit.
Kontakt pro konzultaci reklamace:
Mobilní telefon: +420 774 272 737
E-mail: info@helveti.cz
Vše o nákupu
- Jak u nás nakupovat
- Jak vybrat hodinky
- Proč si koupit hodinky právě u nás
- Často kladené dotazy
- Doprava
- Platba
- Garance hodinek (pojištění)
- Garance originality
- Videoprohlídka hodinek
- Jak balíme hodinky
- Hodinky na splátky
- Šedý dovoz hodinek
- Hromadná objednávka
- Záruka a servis
- Obchodní podmínky
- Ochrana osobních údajů
- Změny v objednávce
- Vrácení hodinek do 3 měsíců
- Reklamace
- Sledovat stav objednávky
- Tax Free
- Zákazníci nás mají rádi
Potřebujete radu? Obraťte se na specialistu

Jiří Štencek
+420 774 272 737
Po-Pá 9-19
So-Ne 10-15
info@helveti.cz