100%
zákazníků doporučuje

Reklamace

V případě, že hodinky nefungují, jak mají, tak nás neváhejte kontaktovat. My Vám poradíme, zdali se jedná o důvod k reklamaci.


Samotnou reklamaci je možné vyřídit dvojím způsobem. Buď můžete hodinky zanést do jedné z našich prodejen v Praze (prodejna Holešovice) a my za Vás reklamaci vyřídíme, nebo můžete hodinky zaslat poštou na adresu autorizovaného servisu. Zde je výhodou, že reklamace bude vyřízena cca o týden dříve.

Jak nám reklamované hodinky doručit?

  1. Hodinky nám lze doručit osobně na naší prodejně:

    - Helveti s.r.o., Dukelských Hrdinů 3170 00 Praha 7 – Holešovice (detail prodejny)

  2. Nebo můžete hodinky zaslat poštou na adresu autorizovaného servisu. Zde je výhodou, že reklamace bude vyřízena cca o týden dříve.

    Adresa autorizovaného servisu:
    Na vyžádání Vám poskytnete adresy konkrétních značek a jejich kontakty.

    K hodinkám stačí přibalit záruční list (knížečka přiložená v krabičce s hodinkami), dopis s popisem závady a kontaktní informace. Při zaslání hodinek poštou doporučujeme hodinky vhodně zabalit a balík pojistit.

  3. Samozřejmostí je také možnost zaslání hodinek klasickou zásilkou. Při zaslání hodinek poštou doporučujeme hodinky vhodně zabalit a balík pojistit. Do zásilky prosím vložte vratkový formulář, případně dopis informacemi z něj.
  4. Další možností je zaslání přes zpětnou zásilku v Zásilkovně:
    - hodinky zabalte ideálně do původního obalu, aby dorazily nepoškozené,
    - přidejte vratkový formulář (PDF ke stažení zde)
    - zásilku odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny a obsluze nahlaste vratkový kód (identifikátor): 92194812.

 

Děkujeme za spolupráci

 

Kontakt pro konzultaci reklamace:

Mobilní telefon: +420 775 467 060
E-mail: reklamace@helveti.cz

 



0 hodinky v porovnání Zobrazit

Nic nenalezeno